DANIŞAN HAKLARI – CAYMA – İPTAL İADE KOŞULLARI

DANIŞAN HAKLARI – CAYMA – İPTAL İADE KOŞULLARI

GENEL:

  1. Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda başvuru / online randevu talebi yaptığınız takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini, aydınlatılmış onam ve rıza formlarındaki bilgilendirmeleri kabul etmiş sayılırsınız.
  2. Danışan, satın aldığı hizmetin satış ve ifası ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.
  3. Hizmete ilişkin tüm ücretler ve ek ücretler hizmet talebinde bulunan danışan tarafından ödenecektir.
  4. Satın alınan her bir hizmet, makul bekleme süresini aşmamak kaydı ile talep edenin belirttiği iletişim bilgileri ve planlanan randevu şekli üzerinden sunulur. Bu süre içinde hizmet başlatılmaz ise, talep eden danışan sözleşmeyi sona erdirebilir.
  5. Satın alınan hizmet ön bilgilendirme formu ve diğer yazılı şekilde belirtilen niteliklere uygun yerine getirilmek zorundadır.
  6. Satın alınan hizmetin sunulmasının imkansızlaşması durumunda, hizmet sunucusu bu durumu öğrendiğinden itibaren en hızlı şekilde yazılı olarak talep eden danışana bu durumu bildirmek zorundadır. 14 gün içinde de toplam bedel danışana iade edilmek zorundadır.

SATIN ALINAN ÜRÜN BEDELİ ÖDENMEZ İSE:

  1. Danışan, satın aldığı hizmet bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, hizmet sunucusunun hizmeti sunum yükümlülüğü sona erer.

KREDİ KARTININ YETKİSİZ KULLANIMI İLE YAPILAN ALIŞVERİŞLER:

  1. Hizmet sunumundan sonra, danışanın ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve sunulan hizmetin bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından hizmet sunucusuna ödenmez ise danışan, sözleşme konusu hizmetin bedelini hizmet hiçbir itirazda bulunmadan hizmet sunucusuna ödemek zorundadır.
  2. Hizmet sunucusunun öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve hizmet süresinde sunulamaz ise, durum danışana bildirilir. Danışan, hizmetin iptalini, hizmetin aynı özellikte bir başka zamanda sunulması ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek hizmetin ertelenmesini talep edebilir. Danışan başvurusunu/randevusunu iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Danışan ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde hizmet bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.

DANIŞANIN HİZMETİ KONTROL ETME YÜKÜMLÜLÜĞÜ:

  1. Danışan, sözleşme konusu hizmetin sunumundan önce gerekli ikaz ve uyarıları ve uygun talimatları kontrol edecek; tüm konularda kendisinin bilgilendirildiğini ve aydınlatılmış onamlar hakkında kendisine gerekli bilgilerin verildiğini ve tüm bunları okuduğunu, anladığını ve kabul ettiğini belirterek hizmetin sunumunu talep ve kabul edecektir. Danışan, hizmeti özenle ve gerekli dikkati göstererek almak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa hizmet kullanılmamalıdır.

CAYMA HAKKI:

  1. Danışan; satın aldığı hizmetin kendisine sunumundan en geç 2 saat öncesine kadar hizmet sunucusunu aşağıdaki iletişim bilgileri üzerinden bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin hizmeti reddederek veya hizmet alımından vazgeçtiğini beyan ederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir.
  2. SATICININ CAYMA HAKKI BİLDİRİMİ YAPILACAK İLETİŞİM BİLGİLERİ:

ŞİRKET

ADI/UNVANI:
ADRES:
EPOSTA:
TEL:
FAKS:

CAYMA HAKKININ SÜRESİ:

  1. Danışan, satın aldığı hizmet için bu hakkını kullanma süresi sözleşmenin kabul ve beyan edildiği ve randevunun oluşturulduğu andan itibaren başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, danışanın onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz.
  2. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar hizmet alıcısının danışana aittir.
  3. Cayma hakkının kullanılması için en geç hizmetin başlamasının 2 saat öncesine kadar hizmet sunucusuna telefon, e-mail, iadeli taahhütlü posta, faks veya her türlü bildirimde bulunulması ve hizmetin işbu sözleşmede düzenlenen “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Hizmetler” hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır.

CAYMA HAKKININ KULLANIMI: 

  1. Danışana sunulan hizmetin faturası, (İade edildiği kabul edilen hizmetin faturası kurumsal ise, kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile faturası kurumlar adına düzenlenen hizmet iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)
  2. Hizmet sunucusu, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren en geç 10 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve danışanı borç altına sokan belgeleri danışana iade etmekle yükümlüdür.
  3. Danışanın kusurundan kaynaklanan bir nedenle hizmetin sunumunda veya değerinde bir azalma olursa veya hizmet sunumu imkânsızlaşırsa danışan kusuru oranında hizmet sunucusunun zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür. Ancak cayma hakkı süresi içinde hizmetin usulüne uygun kullanılması sebebiyle meydana gelen değişiklik ve sorunlardan danışan sorumlu değildir.

CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER:

  1. Danışanın isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan hizmetler veya danışana anında sunulan hizmet iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir. Ayrıca Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, danışanın onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin cayma hakkının kullanılması da Yönetmelik gereği mümkün değildir.
  2. Danışan, ödeme işlemlerini kredi kartı ile yaptığı durumda temerrüde düştüğü takdirde, kart sahibi banka ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyeceğini ve bankaya karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini danışandan talep edebilir ve her koşulda danışanın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde ,danışan, borcun gecikmeli ifasından dolayı hizmet sunucusunun uğradığı zarar ve ziyanını ödeyeceğini kabul eder.

ÖDEME VE TESLİMAT

  1. Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak, TR 53 0001 2009 6230 0010 2604 81 Halk Bankası hesaplarımızdan (TL) herhangi birine yapabilirsiniz.
  2. Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile, Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da online taksit imkânlarından yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir.